O-festivalens sprint på Geilo
66 Freidigfolk løp sprint i Geilos gater og gressbakker i kveld.
Fire av dem gikk helt til topps i klassene sine: Edith i D13, Mathias i H17-18E, Andreas i H55 og Gunnar i H85. Store gratulasjoner!
I hovedklassene (elite og 15-16) hevdet Freidig seg meget bra med bl.a. andreplass til Kristoffer i H19-20E, tredjeplasser til Alice i D16 og Trygve i H15 og hhv fjerde-, femte- og sjetteplass til Lina i D19-20E, Irene i D15 og Annika i D17-18E.
Av 72 H21E-løpere finner vi våre beste på 5. (Simen), 6. (Oskar), 7. (Iver), 12. (Vegard) og 14. (Jonas). Bra laginnsats!
Finn resten av oss her:
De to neste dagene skal vi ut i skogen og løpe, og kan følges via online-resultater i Eventor 🙂
Forsidebildet viser to fornøyde elitejuniorer
Første- og tredjemann i H15
Lørdag kveld var det premieutdeling. Ingvild tok disse bildene av noen av våre premievinnere fra fredagens løp:
D16
D13
H15
H17-18E
H19-20E
H21E









