Vellykket O-Ringen er over
I dag gikk femte og siste etappe i årets O-Ringen og i kveld var det diverse avslutningsfester for dem som ikke allerede er på vei hjem.
70 Freidigløpere har kost seg med fine løp i varierende terreng, nydelig sommervær og ulike ferieaktiviteter og sosialt samvær innimellom løpene.
Siden forrige referat har det blitt en etappeseier til på Freidig: Gunnar i H85 i etapp 3. Grattis!
I innspurt-konkurransen har Embla blitt premiert tre dager og Sanna en. Se det øverste bildet under her.
Sammenlagt ble våre beste Torid i D80, Tomas i H55 og Nora i D17-20 kort, alle tre med tredjeplasser.
Grete og Sanna kom på 4. og 5. i hver sin kort-klasse (D65K og D14K), mens det i store hovedklassen ble 7. til Edith i D13 og til Marit i D15, 9. til Johan i H55 og 10. i Alice i D16.
I eliteklassene ble våre beste sammenlagt Mathias og Annika i 18E-klassene, på hhv 24. og 29. I H21E ble Vegard (for IFK Göteborg) nr. 14 og beste nordmann.
Neste sommer er det i Göteborg vi skal løpe O-Ringen i uke 30. Bare å begynne å glede seg!
Forsidebildet av to spreke H50-løpere er tatt av Svensk Orientering/Tero Marjamäki. De to øverste bildene under her er tatt av Marit A.
Vi har de raskeste spurterne!
Freidigleiren på O-campen
Disse løp fortest i innspurten i løp 4.





